אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי לעבד את ההזמנה, להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.
שאלות?
איך מבצעים הזמנה באתר?
ניתן לבחור מידה ישירות מעמוד הבית להכנס לעמוד המוצר, ומשם “הוספה לסל” (אם במלאי), וממשיכים לתשלום.
אילו אמצעי תשלום נתמכים?
כיום: כרטיסי אשראי (ויזה, מאסטרקארד), אך יכולים גם לבצע הזמנה ידנית ולהעביר בביט, דרך שירות הלקוחות בוואצאפ.
מה מדיניות המשלוחים (זמנים, עלויות, מדינות)?
– ישראל עד הבית: 39.90₪ (כ-3 ימי עסקים)
– ישראל לנקודת איסוף: 13.90₪
– חו”ל: משתנה לפי יעד, יתעדכן בעגלת הקניות.
איך עוקבים אחרי סטטוס ההזמנה?
עם שליחת החבילה תקבל/י סמס מחברת השליחויות עם קוד מעקב. הזמנות חו״ל יקבלו הודעה דומה במייל.
מהי מדיניות ההחזרות וההחלפות?
– ניתן להחליף עד 14 ימים ממועד קבלת ההזמנה.
– עלות משלוח ההחלפה (כולל איסוף) על הלקוח.
– אפשר גם להחליף בחינם במשרד שלנו בפתח-תקווה, בתיאום מראש.
– החלפה תתאפשר רק על פריטים שלא נלבשו, לא נכבסו ובאריזתם המקורית.
האם אפשר לשנות או לבטל הזמנה קיימת?
ניתן לבקש שינוי/ביטול, ככל שיעלה קרוב יותר למועד המשלוח – יקטן הסיכוי לחיובי עלויות החלפה.
יש לי בעיה או שאלה – איך פונים לשירות הלקוחות?
וואטסאפ: 058-473-5324
האם יש על המוצרים אחריות?
כל הפריטים מיוצרים בישראל ומעובדים בבקרת איכות קפדנית.
אם הגיע מוצר פגום – נחליף אותו ללא עלות.