0

שאלות?

איך מבצעים הזמנה באתר?

ניתן לבחור מידה ישירות מעמוד הבית להכנס לעמוד המוצר, ומשם “הוספה לסל” (אם במלאי), וממשיכים לתשלום.

אילו אמצעי תשלום נתמכים?

כיום: כרטיסי אשראי (ויזה, מאסטרקארד), אך יכולים גם לבצע הזמנה ידנית ולהעביר בביט, דרך שירות הלקוחות בוואצאפ.

מה מדיניות המשלוחים (זמנים, עלויות, מדינות)?

ישראל עד הבית: 39.90₪ (כ-3 ימי עסקים)

ישראל לנקודת איסוף: 13.90₪

חו”ל: משתנה לפי יעד, יתעדכן בעגלת הקניות.

איך עוקבים אחרי סטטוס ההזמנה?

עם שליחת החבילה תקבל/י סמס מחברת השליחויות עם קוד מעקב. הזמנות חו״ל יקבלו הודעה דומה במייל.

מהי מדיניות ההחזרות וההחלפות?

– ניתן להחליף עד 14 ימים ממועד קבלת ההזמנה.

– עלות משלוח ההחלפה (כולל איסוף) על הלקוח.

– אפשר גם להחליף בחינם במשרד שלנו בפתח-תקווה, בתיאום מראש.

– החלפה תתאפשר רק על פריטים שלא נלבשו, לא נכבסו ובאריזתם המקורית.

האם אפשר לשנות או לבטל הזמנה קיימת?

ניתן לבקש שינוי/ביטול, ככל שיעלה קרוב יותר למועד המשלוח – יקטן הסיכוי לחיובי עלויות החלפה.

יש לי בעיה או שאלה – איך פונים לשירות הלקוחות?

וואטסאפ: 058-473-5324

האם יש על המוצרים אחריות?

כל הפריטים מיוצרים בישראל ומעובדים בבקרת איכות קפדנית.

אם הגיע מוצר פגום – נחליף אותו ללא עלות.