שאלות?
איך מבצעים הזמנה באתר?
ניתן לבחור מידה ישירות מעמוד הבית להכנס לעמוד המוצר, ומשם “הוספה לסל” (אם במלאי), וממשיכים לתשלום.
אילו אמצעי תשלום נתמכים?
כיום: כרטיסי אשראי (ויזה, מאסטרקארד), אך יכולים גם לבצע הזמנה ידנית ולהעביר בביט, דרך שירות הלקוחות בוואצאפ.
מה מדיניות המשלוחים (זמנים, עלויות, מדינות)?
– ישראל עד הבית: 39.90₪ (כ-3 ימי עסקים)
– ישראל לנקודת איסוף: 13.90₪
– חו”ל: משתנה לפי יעד, יתעדכן בעגלת הקניות.
איך עוקבים אחרי סטטוס ההזמנה?
עם שליחת החבילה תקבל/י סמס מחברת השליחויות עם קוד מעקב. הזמנות חו״ל יקבלו הודעה דומה במייל.
מהי מדיניות ההחזרות וההחלפות?
– ניתן להחליף עד 14 ימים ממועד קבלת ההזמנה.
– עלות משלוח ההחלפה (כולל איסוף) על הלקוח.
– אפשר גם להחליף בחינם במשרד שלנו בפתח-תקווה, בתיאום מראש.
– החלפה תתאפשר רק על פריטים שלא נלבשו, לא נכבסו ובאריזתם המקורית.
האם אפשר לשנות או לבטל הזמנה קיימת?
ניתן לבקש שינוי/ביטול, ככל שיעלה קרוב יותר למועד המשלוח – יקטן הסיכוי לחיובי עלויות החלפה.
יש לי בעיה או שאלה – איך פונים לשירות הלקוחות?
וואטסאפ: 058-473-5324
האם יש על המוצרים אחריות?
כל הפריטים מיוצרים בישראל ומעובדים בבקרת איכות קפדנית.
אם הגיע מוצר פגום – נחליף אותו ללא עלות.